Verkiezingen GR2022

Nieuwsberichten

ChristenUnie-SGP wil met nieuwe kandidatenlijst door op ingeslagen weg

kandidaten top 10-2.jpgmaandag 29 november 2021 11:00 De lokale afdelingen van ChristenUnie en SGP stelden afgelopen week in hun ledenvergaderingen de kandidatenlijst voor de gemeenteraadsverkiezingen van volgend jaar vast. Deze lijst is een mix van ervaring en vernieuwing. Eerder werd al bekend dat zittend wethouder Harke Dijksterhuis de lijst aan zal voeren. Collega-wethouder Wim Oosterwijk uit Hoevelaken staat op plek twee van de kandidatenlijst. lees verder

Harke Dijksterhuis beoogd lijsttrekker ChristenUnie-SGP

HarkeDijksterhuis.jpgmaandag 01 november 2021 13:00 Wethouder Harke Dijksterhuis zal de kandidatenlijst van de ChristenUnie-SGP voor de gemeenteraadverkiezingen in maart 2022 aanvoeren. Dat voorstel doen de besturen van de beide partijen aan hun leden. lees verder

Samenwerking 2022-2026 ChristenUnie SGP Nijkerk

PdO0327.jpgzaterdag 22 mei 2021 11:41 Op 16 april 2021 is bij Stoomgemaal Arkemheen de samenwerkingsovereenkomst voor de gemeenteraadsverkiezingen 2022-2026 getekend. Namens de besturen waren Freek Rebel en Johan Nijzink (ChristenUnie) en Marinus Slootweg en Pieter den Oudsten (SGP) daarbij aanwezig. lees verder