Nieuwsoverzicht ChristenUnie-SGP Nijkerk

Diane Palm over 'Aandacht voor elkaar'

Diane Palm.jpgdinsdag 16 maart 2021 20:23 Hoe zal Nederland er na de coronacrisis uitzien? Best een spannende vraag die ons allemaal bezighoudt. In de afgelopen periode hebben we meer dan ooit ervaren dat we elkaar nodig hebben. Dat een samenleving met echte aandacht voor elkaar veel belangrijker is dan alleen maar werken en produceren. Daarom ga ik 17 maart stemmen en kleur ik met overtuiging het vakje rood bij de ChristenUnie. lees verder

Hilbrand Rozema over de wegwerpeconomie

06. Hilbrand Rozemamaandag 15 maart 2021 08:58 Over enkele dagen kunt u uw stem weer uitbrengen voor de Tweede Kamer. Duurzaamheid is een van de onderwerpen die centraal staan. Nu is iedereen tegenwoordig wel voor duurzaamheid. De mate waarin partijen er werk van willen maken, verschilt alleen. lees verder

Hans Boer over gezond verstand en gezond financieel beleid

02. Hans Boervrijdag 12 maart 2021 09:50 De overheidsfinanciën raken iedereen. Als persoon, als gezin, als ondernemer en als bedrijf. lees verder

Harke Dijksterhuis over kiezen met je hart

03. Harke Dijksterhuis-01woensdag 10 maart 2021 17:00 Mark, Sigrid, Wopke, Jesse en Lilianne. In de media buitelen de lijsttrekkers over elkaar heen. Meerdere van hen hebben al aangegeven dat het goed voor Nederland zou zijn als hij of zij de (nieuwe) premier van Nederland wordt. Kiezen we leden voor de Tweede Kamer of kiezen we de nieuwe leider van het land? lees verder

Wim Oosterwijk over verbeteren agrarische sector

05. Wim Oosterwijk-01maandag 08 maart 2021 17:00 De landbouw is een belangrijk onderdeel van de economie en het landschap van de Regio Foodvalley waaronder Nijkerk valt. In het verkiezingsprogramma van de SGP wordt gepleit voor regionale samenwerking en realisme. Dat betekent gebruik maken van het vakmanschap van onze agrariërs en samen onze doelen van uitstootreductie, landschap en leefomgeving behalen. lees verder