Nieuwsoverzicht ChristenUnie-SGP Nijkerk

ChristenUnie-SGP omarmt advies informateur van Hemmen

cu-sgp-vierkantdonderdag 19 april 2018 14:08 Vandaag heeft informateur Dick van Hemmen (CDA) zijn advies uitgebracht aan de Nijkerkse politieke partijen over de vorming van een nieuw college. Als ChristenUnie-SGP hebben we destijds voorgesteld om rond de coalitievorming te gaan werken met een informateur. lees verder

Kiezers bedankt!

Raadsleden 2018-2022donderdag 22 maart 2018 16:38 Mede dankzij uw bijdrage heeft de ChristenUnie-SGP in totaal 4.458 stemmen gehaald, ruim 200 meer dan bij de vorige verkiezingen. lees verder

Waardevolle ontmoetingen bij Voedselbank

IMG_0205maandag 19 maart 2018 17:49 Henk van Rhee is één van de vaste en trouwe vrijwilligers van de voedselbank. Zijn dochter, Marina Lanting, bracht onlangs een onverwacht bezoek. Op zoek naar verhalen en vragen ging Marina met diverse mensen in gesprek. lees verder

Column: Achteruitkijkspiegel

03. Harke Dijksterhuisdonderdag 15 maart 2018 12:46 Waarom zou ik nog stemmen? Al die programma’s lijken enorm op elkaar. En die politici kun je toch ook niet vertrouwen. Ze roepen van alles, maar vanaf 22 maart zijn ze ons weer glad vergeten! lees verder

Drie speerpunten komen samen tijdens NL Doet

7S9A7314woensdag 14 maart 2018 07:51 De kandidaten van de ChristenUnie – SGP waren in het kader van NL Doet vrijdag 9 maart actief bij De Rozelaar in Nijkerk. lees verder