Nieuwsoverzicht ChristenUnie-SGP Nijkerk

ChristenUnie-SGP wil met nieuwe kandidatenlijst door op ingeslagen weg

kandidaten top 10-2.jpgmaandag 29 november 2021 11:00 De lokale afdelingen van ChristenUnie en SGP stelden afgelopen week in hun ledenvergaderingen de kandidatenlijst voor de gemeenteraadsverkiezingen van volgend jaar vast. Deze lijst is een mix van ervaring en vernieuwing. Eerder werd al bekend dat zittend wethouder Harke Dijksterhuis de lijst aan zal voeren. Collega-wethouder Wim Oosterwijk uit Hoevelaken staat op plek twee van de kandidatenlijst. lees verder

De Stoel - Ds. Leendert van der Sluijs

dsvandersluijs.pngvrijdag 26 november 2021 21:07 DE STOEL - aflevering 7. Ds. Leendert van der Sluijs uit Nijkerkerveen vindt het belangrijk om als kerk niet op een eiland te blijven zitten. lees verder

Moedig voorwaarts!

De Stoel-1.JPGzaterdag 06 november 2021 20:30 Het was nogal een spannende opdracht: een begroting met een verwacht tekort van 2,1 miljoen toch positief afsluiten. Ondanks blijvende onzekerheid over de steun vanuit Den Haag, is het gelukt om met een positief resultaat 2022 in te gaan. lees verder

De Stoel - Jan cozijnsen

JanCozijnsen.jfifvrijdag 05 november 2021 17:00 De STOEL – AFLEVERING 6
Jan Cozijnsen is 30 jaar huisarts geweest in Nijkerk en al 20 jaar voorzitter van Museum Nijkerk. lees verder

Harke Dijksterhuis beoogd lijsttrekker ChristenUnie-SGP

HarkeDijksterhuis.jpgmaandag 01 november 2021 13:00 Wethouder Harke Dijksterhuis zal de kandidatenlijst van de ChristenUnie-SGP voor de gemeenteraadverkiezingen in maart 2022 aanvoeren. Dat voorstel doen de besturen van de beide partijen aan hun leden. lees verder