Filmpjes

01. Marina Lanting - Waardevolle samenleving

Marina Lanting ziet in de samenleving veel passie en vakmanschap en wil daar graag op voortborduren. Gelukkig heeft ze de volle steun van het thuisfront!

02. Hans Boer - Waardevol afval

Hans Boer steekt de handen flink uit de mouwen. Door het recyclen van afval werken we samen aan een duurzame wereld.

03. Harke Dijksterhuis - Samen Waardevol

Harke Dijksterhuis heeft zich de afgelopen jaren volop ingezet voor Samen aan Zet. Wij vinden het belangrijk dat alle inwoners mee kunnen doen, niemand staat buitenspel.

05. Wim Oosterwijk - Waardevolle fietspaden

Na de training met Special Sport Sparta heeft Wim Oosterwijk, onze nummer 5, zich opnieuw flink in het zweet gewerkt. Dit keer om aandacht te vragen voor waardevolle fietsnetwerken.

06. Hilbrand Rozema - Waardevolle mantelzorgers

Hilbrand Rozema vindt het belangrijk dat mantelzorgers worden ontlast, maar moet daarvoor zelf behoorlijk aan de bak!

07. Hans Lok - Waardevol landschap

Hans Lok vindt het Nijkerkse landschap erg waardevol. Polder Arkemheen is toch echt anders dan het Hoevelakense bos.

08. Jaco van Putten - Waardevolle inclusieve samenleving

Jaco van Putten heeft zich de afgelopen periode sterk gemaakt voor de inclusieve samenleving. Nu schuwt hij zelfs een nat pak niet.

09. Ineke Boonstra - Waardevol onderwijs

Ineke Boonstra zich vol overgave in voor waardevol onderwijs, maar wel met de voeten op de grond.

10. Jonathan Lambooij - Een nieuw tijdperk!

De Nijkerkse politiek heeft het een aantal jaren zonder een Lambooij moeten doen, maar wat Jonathan betreft komt daar nu een einde aan. Hij is woonachtig in Hoevelaken en vol energie om zijn steentje bij te dragen.