Wethouder Henk Lambooij is voorgedragen als burgermeester van Putten.

Henk maart 2011donderdag 21 april 2011 23:59

Wij informeren u dat hedenavond 21 april 2011 de gemeenteraad van de gemeente Putten onze wethouder de heer Henk Lambooij heeft voorgedragen voor benoeming tot burgemeester van de gemeente Putten.

De heer Lambooij is 6 jaar wethouder geweest van de voormalige gemeente Hoevelaken. In Nijkerk vervult hij vanaf de fusie op 1 januari 2000 de functie van wethouder. Gedurende deze lange periode heeft hij veel portefeuilles beheerd. Hij is verantwoordelijk geweest voor o.a. onderwijs, economie, verkeer en vervoer. Hij heeft in deze periode een grote bijdrage geleverd aan de vorming en ontwikkeling van onze gemeente. Vanuit zijn bestuurlijke verantwoordelijkheid voor het grondbedrijf heeft hij een belangrijke impuls gegeven aan de ontwikkeling van diverse nieuwe woongebieden en bedrijfsterreinen. Wij zijn Henk dankbaar voor zijn inzet en betrokkenheid gedurende vele jaren. We zullen zijn inbreng in ons college missen.

Wij feliciteren Henk en zijn echtgenote Marry met deze voordracht.

Met vriendelijke groet,

Burgemeester en wethouders van Nijkerk,

1. mevrouw mr. M.D. Haalstra                                          de heer mr. drs. G.D. Renkema

Reacties op 'Wethouder Henk Lambooij is voorgedragen als burgermeester van Putten.'