Monarchvlinder hoogste gebouw van Nijkerk

monarchvlinder (2)woensdag 05 oktober 2011 18:52

Dinsdag 4 oktober is de Monarchvlinder geopend.
Het hoogste gebouw van Nijkerk is 34 meter hoog en is goed zichtbaar vanaf de nieuwe afrit van de A28.

Wethouder Geert Horst sprak in zijn toespraak onder meer het volgende uit:

Nijkerk is geen Randstad, toch zie ik de gemeente meer en meer als een bruisende stad. Er staat veel op stapel. Maar nog leuker vind ik het dat steeds meer Nijkerkers en organisaties van alles gaan organiseren. Dat geeft de stad energie. Je ziet het hier ook in de wijk:

Het is een groene wijk qua inrichting en beplanting, en qua duurzaamheid. Zo is de energieprestaie 10% beter dan wettelijk geëist. Fase 1 is gestart in 2009, en de Monarchvlinder is in de afrondende fase voor Vos en Teeuwissen. Ik feliciteer Vos en Teeuwissen met dit mooie project en ik wens alle nieuwe inwonders veel woonplezier toe.

Plaats het eerste bericht!

Nieuw bericht