Glazen Huys - VLAGGEN actie

glazen huis met medewerkerszaterdag 14 december 2013 12:58

Vlaggenactie Nijkerk 600 jaar succesvol
De vlaggenactie in het kader van Nijkerk 600 jaar is zaterdag 14 december met een speciale straatactie afgerond. Met de trap in de hand ging de fractie van de ChristenUnie – SGP door het centrum van Nijkerk om nog zoveel mogelijk vlaggen te verzamelen. Nagenoeg alle ondernemers in het centrum gaven spontaan hun vlaggen mee. Aan het eind van de dag werden alle vlaggen geteld, ook diegene die in de afgelopen weken bij boekhandel Roodbeen zijn ingeleverd of vanuit de gemeente en het programmabureau Nijkerk 600 jaar beschikbaar zijn gesteld. Uiteindelijk kunnen er 1.410 vlaggen worden gerecycled. Dankzij de financiële bijdragen van diverse leden van de partijen kon aan het eind van de middag een cheque met het bedrag van € 1.063,50 bij het Glazen Huys worden aangeboden. Initiatiefnemers Harke Dijksterhuis en Hans Boer zijn blij met het bereikte resultaat. “We kregen veel leuke reacties vanuit de Nijkerkse samenleving en zijn heel erg blij dat we op deze manier ook kunnen bijdragen aan het werk van de vele vrijwilligers die bij de drie verkozen lokale doelen betrokken zijn”.

Reacties op 'Glazen Huys - VLAGGEN actie'