Verkiezingen Provincie & Waterschap

18032015maandag 02 maart 2015 19:30

Op 18 maart is het zover, dan worden de leden van de provinciale staten tegelijkertijd met de leden van het algemeen bestuur van de waterschappen gekozen. In Gelderland zijn er voor de provinciale staten 55 zetels te verdelen. Op dit moment heeft de ChristenUnie 3 zetels en de SGP 2 zetels. Er zijn ook verkiezingen voor de 23 zetels in het bestuur van Waterschap Vallei en Veluwe. Daar is de ChristenUnie met 2 personen vertegenwoordigd en de SGP met 3 personen. Voor de Provinciale Staten leveren onze fracties de volgende kandidaten: Marieke Doddema-Kodde (ChristenUnie nr.25) en Hans Boer (SGP nr.19). Voor het waterschap worden onze fracties vertegenwoordigd door: Stephan de Bruin (ChristenUnie nr.3) en Hans Boer (SGP nr.8).

Wilt u meer informatie over de Provinciale staten en inhoudelijk per partij? Kijk dan op de site van de Provincie Gelderland of op de sites van de ChristenUnie en de SGP.

Wilt u meer informatie over ons Waterschap? kijk dan op de site van het Waterschap Vallei en Veluwe of op de sites van de ChristenUnie en de SGP.